Pentru accesarea Formularului de Retur, click AICI.
DUPA CE ATI COMPLETAT FORMULARUL DE RETUR CITITI POCEDURA SI TRIMITETI COLETUL ....NU ASTEPTATI !!!!!
Refuzarea unei comenzi
La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului.
Vom putea refuza o comanda daca:
- nu avem pe stoc produsul comandat (epuizarea stocului)
- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
- ati produs daune site-ului lenjeriemag.ro prin repetate schimburi de produse fara motive intemeiate sau comenzi neridicate
- limbaj licentios sau amenintari
- pretentii nejustificate si exagerate asupra anumitor tipuri de produse care in prealabil au toate specificatiile afisate in pagina de produs.
Conditii generale pentru returul produselor vandute și livrate.
· Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat,nespalat fara pete sau rupturi.
· Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
· Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului.
· Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:
1. Completează formularul de retur asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model, schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
Motive pentru care Lenjeriemag.ro refuza returul produselor:
- deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
- produsele spalate nu se pot returna din motive de igiena.
- DEPĂȘIREA TERMENULUI DE RETUR/SCHIMB potrivit OUG nr 34/2014 (14 zile din momentul ridicării/livrări )Nu trimiteti colete după expirarea termenului menționat mai sus,VOR FI REFUZATE
"Clienti" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
In cazul in care din greseala ati primit alt produs decat cel comandat de dumneavoastra, acesta se schimba iar noi vom suporta costurile de transport.
RETURNĂRI
ATENTIE :PERSOANELE JURIDICE NU AU DREPT DE RETUR,
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului.
Conditii generale pentru returul produselor vandute și livrate:
- Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje)
Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului.
- Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, coletul va fi returnat catre dvs.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- In cazul ofertei 1+1 gratis, nu se poate returna doar unul dintre produse, ci doar schimba cu un altul din aceeasi oferta sau sa le returnati pe ambele.
- Daca in comanda ati avut 2 produse dintr-o oferta cu discount, ca in cazul ofertei cu un produs la 109 lei si doua produse la 189 lei, returnand un singur produs, se va pierde valoarea discount-ului, produsul pe care-l veti pastra ramanand la pretul pentru o singura bucata.
ATENTIE :RETURILE SE PRIMESC ,IN PROGRAMAUL DE LUCRU :LUNI-VINERI INTRE ORELE 9-17.00
NU TRIMITETI RETURI IN AFARA PROGRAMULUI DE LUCRU (Sâmbătă -Duminica -Sărbători Legale )NU ARE CINE SE LE PREIA.
ATENTIE:Produsele se trimit retur prin orice firma de curierat ,(pe cheltuiala Dvs)NU TRIMITETI COLETE PRIN POSTA ROMANĂ ,NU ARE CINE SA LE PREIA
Toate colete retur cu plata transportului la destinatar (la noi )și ramburs vor fi REFUZATE.
Daca ati facut comanda pe un nume si trimiteti returul pe un alt nume ,va rugam sa ne anuntati in scris la adresa de e-mail office@lenjeriemag.ro sau puteți specifica in formularul de retur , de exemplu(ati facut comanda pe numele Popescu Ion si doriti sa returnati pe numele de Ionescu Gheorghe)EXISTA RISCUL CA ACESTE COLETE RETUR SA FIE REFUZATE (DEOARECE NU CUNOASTEM EXPEDITORUL)
Daca contul IBAN indicat de dvs in formular de retur nu apartine persoanei care a facut comanda pe site-ul Lenjeriemag.ro ,va rugam sa ne trimiteti o copie de buletin pe adresa de e-mail office@lenjeriemag.ro a persoanei care solicita rambursare in contul indicat.
CITITI CU ATENȚIE PROCEDURA DE RETUR.
Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:
1. Completează formularul de retur(nu este oligatoriu,dar necesar pentru o solutionare cat mai rapida) asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
2. În formular,completeaza produs returnat (cod) daca nu il stii,completeaza cu ex:(lenjerie,set huse etc). In campul "motiv retur "poti alege retur/schimb (fii cat mai explicit mentioneaza codul produselor care le doresti la schimb.Daca produsul ales ca inlocuitor este mai scump vei avea de achitat diferenta de pret (conform procedurii de schimb -vezi mai jos).
3. Trimite-ti pachetul cu orice firma de curierat (pe cheltuiala dvs) fara posta romana ,la urmatoarea adresa :LENJERIEMAG SRL judet Giurgiu ,sat Bacu ,sos Ciorogarlei nr 110 F, număr telefon -0739 427 065
4. Rambursarea banilor se face in contul IBAN care trebuie completat NEAPARAT in campul CONT IBAN din formularul de retur in maxim 14 zile calendaristice .de la primirea coletului