Vezi ofertele noastre 1 + 1 GRATIS!
Da-ne LIKE !
Ne gasiti si pe INSTAGRAM
Cosul de cumparaturi este gol
Comenzi telefonice la 0739427065 sau ne puteti scrie pe office@lenjeriemag.ro!

 Livrare: 
Livrarea produselor se va face  in termen de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea receptionarii comenzii pe e-mail sau telefonic daca produsele sunt pe stoc si 3-4 zile daca nu sunt produsele in stoc, insa ne straduim sa livram cat mai repede posibil. Exceptie fiind perioada de "Black Friday" (17-24 noiembrie ) unde perioada de livrare poate ajunge la 6 zile lucratoare.
In anumite zone din tara unde nu putem livra prin curier rapid(Fan courier),produsele comandate de dumneavostra de pe www.lenjeriemag.ro vor fi expediate prin Posta Romana.
TAXA TRANSPORT:           -        FAN COURIER    -    20.00 Lei    
                                                -       POSTA ROMANA  -  20.00 Lei
  Atentie! Nu beneficiaza de transport gratuit produsele din oferta de lenjerii 1+1 GRATIS .
Transportul este gratuit la comenzile care depasesc suma de 399 lei.

Cum se livreaza produsele?
Produsele vor fi livrate direct la domiciliul clientului prin curier/Posta Romana



Cat dureaza livrarea produselor?

Produsele care se afla pe stoc se livreaza in 1-2 zile lucratoare, in functie de zona de destinatie. In Bucuresti si orasele mari din tara produsele ajung de regula a 2-a zi, iar in sate si comune sunt cazuri de intarziere de maxim 48 de ore de la lansarea comenzii.

Cum se livreaza produsele?
Produsele vor fi livrate direct la domiciliul clientului prin curier/Posta Romana

Cat dureaza livrarea produselor?

Produsele care se afla pe stoc se livreaza in 1-2 zile lucratoare, in functie de zona de destinatie. In Bucuresti si orasele mari din tara produsele ajung de regula a 2-a zi, iar in sate si comune sunt cazuri de intarziere de maxim 48 de ore de la lansarea comenzii.

Returul Produselor:

Vreau sa schimb  produsul                         

 

1. Daca ati cumparat de la noi un produs si nu se potriveste, stati linistit(a) :) NU VA PANICATI...SUNTEM AICI PENTRU A VA AJUTA.
2. Daca sunteti la primul retur, DUMNEAVOASTRA TRIMITETI PRIN CURIER PRODUSUL (pe cheltuiala dvs.). 
3. Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana) pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Courier,Urgent Cargus,DPD, etc
4.Pentru schimburi ulterioare de produse, va fi necesar sa platiti dumneavoastra transportul (tur-retur).
PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.
TREBUIE SA NE NOTIFICATI INTENTIA DUMNEAVOASTRA PRIN E-MAIL LA ADRESA office@lenjeriemag.ro (in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului).
1. Daca sunteti la primul retur, DUMNEAVOASTRA TRIMITETI PRIN CURIER PRODUSUL (pe cheltuiala dvs.).
2. Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana) pentru a trimite coletul. Recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Courier, Urgent Cargus, DPD etc.
3. Pentru schimburi ulterioare de marimi sau produse, va fi necesar sa platiti dumneavoastra transportul (tur-retur).
4. Daca alegeti un produs mai mic ca pret, atunci diferenta o vom restitui in contul IBAN indicat*
PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.
Trebuie sa stiti ca office@lenjeriemag.ro  NU accepta colete cu ramburs. Aceste colete NU vor fi ridicate.
TREBUIE SA NE NOTIFICATI INTENTIA DUMNEAVOASTRA PRIN prin e mail la office@lenjeriemag.ro  (in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului).
*In colet, includeti o copie dupa buletin (sau numele in clar si CNP-ul) pe care sa fie mentiont IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv.
 
 
 

Returul produselor:

Se accepta returul produselor in urmatoarele situatii:

- au trecut mai putin de 14 zile de la livrarea comenzii;
- daca ne-ati anuntat prin e-mail  din pagina de contact de intentia de a face retur, in mai putin de 14 zile de la livrarea comenzii;
- PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile
- produsul nu a fost purtat sau deteriorat sau modificat in niciun fel;
- vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastra retur, daca acestea nu sunt ambalate corespunzator (intr-un mod care sa nu afecteze integritatea produsului)
 
 
Daca doriti restituirea banilor, parcurgeti obligatoriu pasii urmatori:
Pasul 1: Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat (lipit cu scotch) s in cutia originala primita. Produsele deteriorate vor fi refuzate. PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasc urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.
Pasul 2: Toate pachetele vor fi expediate la urmatoarea adresa: Sos. Ciorogarlei nr 110 F; Sat Bacu Com.Joita; Jud. Giurgiu
Pasul 3: In colet, includeti o copie dupa buletin (sau numele in clar si CNP-ul) pe care sa fie mentiont IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv
Pasul 4:- Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la receptia returului.
Pasul 5:- Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana) pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD )
Pasul 6:- NU TRIMITETI COLETUL CU RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Nu putem face plati CASH catre clienti, plata se va face doar in cont bancar.